Medialle

Ota yhteyttä

Annamme mielellämme lisätietoa ja autamme mediaa ja sidosryhmiämme saamaan tarvitsemansa tiedon.

Juha Beurling-Pomoell

pääsihteeri

Paula Pessi

viestintäpäällikkö

Kuluttajaliiton logo

Kuluttajaliiton logoa saa käyttää sovitun mukaisesti suoraan Kuluttajaliittoon liittyvien julkaisujen yhteydessä. Logoa käytettäessä sen mittasuhteet on säilytettävä alkuperäisinä. Logoa käytetään ensisijaisesti aina värillisenä. Tunnuksen koko tulee säilyttää sellaisena, että teksti pysyy luettavissa. Koko ei saisi alittaa 28 mm leveyttä.

Tunnuksen ympäristöä suojellaan muilta visuaalisilta elementeiltä suoja-alueella, jotta se erottuu selvästi muusta tekstistä tai kuvista. Logolla on oltava valkoinen tausta, eikä sitä saa sijoittaa esim. kuvan tai värillisen pohjan päälle ilman valkoista taustaa. Tunnusta ei saa muuttaa eikä värejä tai tehosteita saa vaihtaa eikä yhdistää siihen muita elementtejä.

Logon suoja-alue.

Pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell

Alla olevia kuvia saa käyttää mediakäytössä artikkeleissa, joissa käsitellään Kuluttajaliittoa ja pääsihteeri Juha Beurling-Pomoellia. Kuvan käytön yhteydessä kuvakrediitit merkitään: Linda Lipponen.

Mikäli haluat painokelpoisia kuvia, ota yhteyttä viestintäpäällikkö Paula Pessiin (paula.pessi@kuluttajaliitto.fi / 040 350 2454) tai monimediatoimittaja Laura Kakkoseen (laura.kakkonen@kuluttajaliitto.fi / 040 040 6221).

Peruuntuiko matka? Askarruttaako reklamaatio?

Hanki itsellesi kuluttajan lakineuvonta vain 15 eurolla vuodessa! Neuvomme niin arjen haasteissa kuin isommissa ongelmatilanteissa.