Laskutus ja jäsenyysasiat

Kysyttävää jäsenyydestä tai laskutuksesta? Ota yhteyttä, vastaamme mielellämme! Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin.

Puhelimitse: puh. 09 – 454 2210 (mpm/pvm, suljettu perjantaisin). Halutessasi voit jättää vastaajaan viestin, ja soitamme sinulle tarvittaessa takaisin.
Sähköpostitse: jasenpalvelut@kuluttajaliitto.fi

Huomaathan, että neuvontapalveluillemme on erilliset puhelinnumerot, joista yhdistyt suoraan aiheen asiantuntijalle. Katso neuvontojen yhteystiedot.

Sinua palvelee

Jenni Vainioranta

Jäsenkoordinaattori

094542210

Usein kysytyt kysymykset

Jäsenyys on kalenterivuosikohtainen. Jäsenyytesi jatkuu automaattisesti ensimmäisen vuoden jälkeen, ja jatkossa saat laskun kerran vuodessa. Jäsenmaksulaskut lähetetään tammi–helmikuussa.

Tervetuloa jäseneksi! Kuluttajan lakineuvonnan palvelut ovat käytössäsi heti jäsenmaksun maksamisen jälkeen. Jos asiasi on kiireellinen, voit lähettää kuitin maksusta osoitteeseen jasenpalvelut@kuluttajaliitto.fi, jolloin neuvonnan lakimiehemme voivat varmistua jäsenyydestäsi viiveettä.

Jos olet liittymisen yhteydessä valinnut laskutustavaksi sähköpostilaskun, saat jäsenlaskun samaan sähköpostiosoitteeseen, kuin jäsenkirjeemmekin.

Jos et ole syöttänyt sähköpostiosoitetta, lähetämme laskun paperisena. Paperilaskusta ei koidu lisäkuluja.

Löydät kuluttajayhdistystemme yhteystiedot kuluttajayhdistysten sivuilta. Kartan avulla voit hakea alueellisia yhdistyksiä maakunnan perusteella.

Pääset kirjautumaan Kuluttaja-lehden sivuille osoitteessa www.kuluttaja.fi. Kirjautumistunnuksena toimii lehden tilaajatunnuksesi, joka lähetetään sähköpostitse. Jos tilaukseesi kuuluu paperilehti, näet tunnuksen myös lehden takakannesta.

Kuluttaja-lehden asiakaspalvelu vastaa mielellään lehteen liittyviin kysymyksiin. Katso Kuluttaja-lehden asiakaspalvelun yhteystiedot.

Yhdistystä on mahdollista vaihtaa. Otathan yhteyttä jäsenpalveluumme, niin autamme sinua yhdistyksen vaihtamisessa.

Voit! Pääset tilaamaan e-Laskun oman pankkisi kautta. e-Laskun tilaamiseen tarvitset aiemman laskun viitenumeron.

Jos et halua enää jatkaa jäsenyyttäsi ja säilyttää jäsenetujasi, voit olla yhteydessä jäsenpalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Peruuntuiko matka? Askarruttaako reklamaatio?

Hanki itsellesi kuluttajan lakineuvonta vain 15 eurolla vuodessa! Neuvomme niin arjen haasteissa kuin isommissa ongelmatilanteissa.

Lue lisää