Kuvassa on oikealla puolella turkoosi megafoni, josta tulee puhekupla. Puhekuplassa lukee "Kuluttajakanava".

Kerro meille, me kuuntelemme!

Kuluttajakanava on väylä, jonka kautta kuluttajat voivat tuoda anonyymisti tietoomme kuluttajiin, potilaisiin ja sote-asiakkaisiin kohdistuvia epäkohtia. Kartoitamme kokemuksia Kuluttajakanavan avulla yleisellä tasolla. Kuluttajakanavassa meille jaettua tietoa voidaan käyttää:

  • Vaikuttamistyömme tukena
  • Koulutuksiemme kehittämiseen
  • Tiedon tuottamiseen kuluttajien käyttöön

Huomaathan, että lomakkeiden tiedot lähetetään nimettöminä, emmekä vastaa henkilökohtaisesti tietojen lähettäjälle. Mikäli kaipaat neuvontaa, tutustu neuvontapalveluihimme. Aukioloajat ja tarkemmat tiedot palveluistamme löydät verkkosivuiltamme: www.kuluttajaliitto.fi/neuvonta

Tällä lomakkeella voit kertoa havaitsemistasi kuluttajiin, potilaisiin tai sote-asiakkaisiin kohdistuvista epäkohdista.

Huomaathan, että lomakkeen tiedot lähetetään nimettömänä, emmekä vastaa henkilökohtaisesti tietojen lähettäjälle. Mikäli kaipaat neuvontaa, tutustu neuvontapalveluihimme. Aukioloajat ja tarkemmat tiedot palveluistamme löydät verkkosivuiltamme: www.kuluttajaliitto.fi/neuvonta

Liittymällä postituslistallemme, saat ensimmäisten joukossa tietoa uusista tapahtumista. Voit halutessasi myös jättää toiveita luentojen aiheista.

Liity tapahtumien postituslistalle.

Jos et halua liittyä postituslistalle, voit jättää myös pelkän luentotoiveen tällä lomakkeella.

Tilaa Kuluttajaliiton uutiskirje ja saat sähköpostiisi kuluttajia, potilaita ja sote-asiakkaita koskevia uutisia neljästi vuodessa!