ti 21.11.2023 | 13.00 15.00

• Kuluttajaliitto

• Seinäjoen pääkirjasto Apila

Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

ti 21.11.2023 | 13.00 15.00

Henkilötunnus tai henkilötiedot voivat joutua monella tavalla vääriin käsiin. Henkilötunnuksen voi menettää muun muassa varkauden yhteydessä tai netissä tietojenkalasteluhuijauksissa. Miten identiteettivarkaudelta voi suojautua ja miten toimia, jos käy vahinko?

Henkilötunnuksen menettäminen on vakava asia, mutta jotain on kuitenkin tehtävissä. Kuluttajaliiton projektityöntekiijä Jaana Savolainen kertoo identiteettivarkauden ennaltaehkäisystä ja kuinka toimia, jos joutuu sen uhriksi.

Tule kuulolle ja opi tunnistamaan tietojenkalastelu netin välityksellä!

Näin osallistut:

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tapahtumapaikkana toimii Seinäjoen pääkirjaston Jaaksi-sali (os. Alvar Aallon katu 14, Seinäjoki). Voit tutustua tapahtumapaikan esteettömyyteen kirjaston verkkosivuilla. Tervetuloa!

Tutustu asiantuntijaan

Jaana Savolainen

ProjektiKOORDINAATTORI, Kouluttaja

Jaana toimii projektikoordinaattorina Huijausinfoa selkeällä kielellä -hankkeessa (2024–2026). Jaana on erikoistunut laajasti erilaisten ryhmien kouluttamiseen niin livenä kuin verkossa. Erityisesti kokemusta hänellä on digihuijausaiheesta. Koulutuksissa Jaana pyrkii kertomaan uusimmat huijaustyypit ja kuinka niiltä voi välttyä.

• Suosittu Kuluttaja-lehti edulliseen etuhintaan

Kuluttaja-lehden ja laajan testipankin avulla voit tehdä parempia valintoja arjessasi. Kuluttajaliiton jäsenenä saat tilattua lehden etuhintaan. Lisäksi saat käyttöösi kuluttajan lakineuvonnan.
    Lue lisää jäsenyydestä