ma 20.11.2023 | 17.00 19.00

• Luento

• Merenkurkun Kuluttajat

Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Tervetuloa vierailulle Stormossen Oy:lle!

Tilaisuus aloitetaan kaikille avoimilla luennoilla ajankohtaisista aiheista:

Klo 17.00–17.30 Stormossenin palvelut ja jätteiden lajittelu, ympäristökasvattaja Sini Hemming, Stormossen Oy

Klo 17.30–18.00 Vihreämpi valinta vai viherpesua? Asiantuntijana Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell

Tapahtumapaikkana toimivat Stormossen Oy:n tilat, os. Stormossenintie 56, 66530 Koivulahti.

Luentojen jälkeen järjestetään Merenkurkun Kuluttajat ry:n syyskokous, jossa käsitellään sääntömääräiset asiat. Olet lämpimästi tervetullut luennoille, vaikka et osallistuisikaan syyskokoukseen. Tervetuloa mukaan!

• Suosittu Kuluttaja-lehti edulliseen etuhintaan

Kuluttaja-lehden ja laajan testipankin avulla voit tehdä parempia valintoja arjessasi. Kuluttajaliiton jäsenenä saat tilattua lehden etuhintaan. Lisäksi saat käyttöösi kuluttajan lakineuvonnan.
    Lue lisää jäsenyydestä