
Kuluttajan lakineuvonta
Lakimiehemme on vain puhelinsoiton päässä jäsenillemme. Kuluttajan lakineuvonta on tukenasi sekä arjen haasteissa että isommissa ongelmatilanteissa. Meiltä saat asiantuntevaa neuvontaa ja selkeitä ohjeita.
Neuvomme erilaisissa kysymyksissä, jotka liittyvät kuluttajan sekä julkisten palveluiden käyttäjien, kuten potilaan, oikeuksiin. Autamme sinua esimerkiksi asumisen, matkailun tai auto- ja asuntokauppojen pulmissa.
Huomaathan ystävällisesti, että tarjoamme neuvontapalveluita pääsääntöisesti puhelimitse. Emme valitettavasti voi esimerkiksi toimia asiamiehinä, valmistella oikeudellisia asiakirjoja, edustaa ketään oikeudessa tai olla yhteydessä yritykseen yksittäisestä riitatilanteesta.
Asiantuntevaa palvelua nopeasti ja selkeästi
Kuluttajan lakineuvontaan soittaneet antoivat puhelinneuvonnan keskiarvosanaksi 4,5 (asteikolla 1–5).
Lähde: Kuluttajaliiton palautekysely 2022

Yhteystiedot ja palveluajat
Kuluttajan lakineuvonta palvelee jäseniämme maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 17–19 sekä perjantaisin klo 14–16 numerossa 09 454 22 121 (mpm/pvm). Jäsenyys tarkistetaan soiton yhteydessä.
Jos et ole vielä Kuluttajaliiton jäsen, liity nyt! Saat kuluttajan lakineuvonnan käyttöösi heti jäsenmaksun maksamisen jälkeen – vain 15 €/vuosi!