pe 26.4.2024 | 13.00 13.30

• Webinaari

• Kuluttajaliitto

Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

pe 26.4.2024 | 13.00 13.30

Kuluttajaliiton jäsenillä oli alkuvuodesta mahdollisuus vastata sote-aiheiseen kyselyyn. Miltä sote-palveluiden kenttä näyttää jäsentemme silmin ja miten tuloksia aiotaan hyödyntää Kuluttajaliiton vaikuttamistyössä?

Kyselyn tuloksia esittelee Kuluttajaliiton sote-juristi Julia Lumijärvi, joka käy läpi myös sosiaali- ja terveyspalveluiden ajankohtaisia teemoja ja Kuluttajaliiton vaikuttamistyön painopisteitä sote-palveluiden osalta.

Voit esittää aiheeseen liittyviä kysymyksiä asiantuntijalta etukäteen tai tilaisuuden aikana chatin yhteydessä. Muistathan, ettet jaa chat-keskusteluun henkilökohtaisia tietoja.

Ilmoittaudu mukaan

Webinaari on avoin kaikille Kuluttajaliiton ja kuluttajayhdistysten jäsenille, ja se järjestetään Microsoft Teamsin välityksellä.

llmoittaudu täyttämällä tämä lomake viimeistään 26.4. klo 12.00. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi päivää ennen tilaisuutta ja uudelleen noin tuntia ennen tilaisuuden alkua. Tervetuloa mukaan!

Jos et ole vielä Kuluttajaliiton jäsen, liity nyt ja ota rahanarvoiset edut käyttöösi!

Tutustu asiantuntijaan

Julia Lumijärvi

Juristi (sote)

Kuluttajaliiton sote-juristina Julia Lumijärvi tuntee potilaiden oikeuksien toteutumisen haasteet. Kuluttajaliitossa Julia antaa potilasoikeusneuvontaa, kouluttaa sekä tekee vaikuttamistyötä potilaan oikeuksien edistämiseksi.

Lisää tapahtuma sähköiseen kalenteriisi

Voit lisätä tapahtuman kätevästi suoraan omaan Google-, iCalendar- tai Outlook-kalenteriisi klikkaamalla alla olevaa Lisää kalenteriin -nappia.

Ensimmäistä kertaa Teamsissa?

Webinaarit järjestetään maksuttoman Teams-palvelun avulla. Voit seurata lähetystä tietokoneesi verkkoselaimella tai kirjautumalla Microsoft Teams -sovellukseen. Voit osallistua tietokoneella suoraan selaimen kautta tai ladata Teams-ohjelman tietokoneellesi täältä.

Matkapuhelimella tai tabletilla Teamsin käyttö onnistuu helpoiten sovelluksen avulla. Teams on saatavilla mobiililaitteille App Storesta (iPhone) tai Play Kaupasta (Android).

• Peruuntuiko matka? Askarruttaako reklamaatio?

Hanki itsellesi kuluttajan lakineuvonta puhelimitse vain 15 eurolla vuodessa! Neuvomme niin arjen haasteissa kuin isommissa ongelmatilanteissa. Liity nyt!
    Lue lisää jäsenyydestä