ma 27.5.2024 | 13.00 14.00

Myllykallionrinne 1
Helsinki,

Luentokuvaus

Tulitko tilanneeksi somemainoksen innoittamana uuden takin, mutta sait postissa jotain aivan muuta? Onko luottokortiltasi tehty ylimääräisiä veloituksia verkkokaupassa asioimisen jälkeen? Tervetuloa luennolle, jolla pureudumme valeverkkokauppojen salakavalaan maailmaan!

Verkko-ostaminen on vakiintunut osaksi suomalaisten ostokäyttäytymistä. Verkkoshoppailun räjähdysmäisen kasvun ovat panneet merkille myös huijarit, jotka haluavat hyötyä kuluttajien luottamuksesta.

Luennolla opit:

• Millaisia valeverkkokauppoja netistä löytyy
  • Valeverkkokauppojen yleisimmät tunnusmerkit
  • Mitä tehdä, jos olet joutunut valeverkkokaupan ansaan

Luennolla saat tietoa ja vinkkejä valeverkkokauppojen tunnistamiseen. Asiantuntijana toimii Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell. Tervetuloa!

Näin osallistut

Luento on kaikille avoin ja maksuton. Tapahtumapaikkana toimii Lauttasaaren kirkon sali (os. Myllykallionrinne 1, Helsinki). Tilaisuus lähetetään suorana Lauttasaaren seurakunnan YouTube– ja Facebook-kanavilla, joista se löytyy myös tallenteena kahden viikon ajan tilaisuuden jälkeen.

Lisää tapahtuma sähköiseen kalenteriisi

Voit lisätä tapahtuman kätevästi suoraan omaan Google-, iCalendar- tai Outlook-kalenteriisi klikkaamalla alla olevaa Lisää kalenteriin -nappia.

Tutustu luennon asiantuntijaan

Juha Beurling-Pomoell

Pääsihteeri

Pääsihteerinä Juha johtaa Kuluttajaliiton operatiivista toimintaa. Hänen tavoitteensa on, että kuluttajat tietävät omat oikeutensa ja velvollisuutensa ja osaavat toimia niiden mukaisesti.

• Kuluttajan lakineuvonta puhelimitse vuodeksi 15 eurolla

Juristimme on puhelinsoiton päässä jäsenillemme. Jäsenyys alkaen vain 15 € / vuosi!
    Lue lisää jäsenyydestä