Mies nostamassa käteistä pankkiautomaatilta.

to 2.5.2024 | 17.30 19.00

• Hämeenlinna

• Luento

• Kuluttajaliitto

• Hauhon kirjasto

Ladataan Tapahtumat

to 2.5.2024 | 17.30 19.00

Tapahtumapaikka:

Punnanmäentie 18
Hämeenlinna, Suomi

Luentokuvaus

Voiko kaikkialla maksaa käteisellä? Mitkä asiat voi hoitaa puhelimessa? Saako asiakaspalvelunumeroon soittaminen maksaa? Palveluita tarjotaan yhä enemmän digitaalisesti, eli verkossa tai mobiilisovellusten kautta. Kaikilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta tai halua hyödyntää digitaalisia palveluita.

Luennolla käydään läpi, miten arjen palveluita voi saavuttaa ilman internetiä. Saat vinkkejä mm. siihen, miten maksaa lasku ilman verkkopankkia, kuinka paljon puhelinasioinnista saa veloittaa, saako palvelunumeroon jonottaminen maksaa ja missä kaikkialla käteisen tulee kelvata maksuvälineenä.

Näin osallistut

Koulutus on kaikille avoin ja maksuton. Tapahtumapaikkana toimii Hauhon kirjasto (os. Punnanmäentie 18, Hämeenlinna). Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, joka alkaa klo 17.00.

Lisää tapahtuma sähköiseen kalenteriisi

Voit lisätä tapahtuman kätevästi suoraan omaan Google-, iCalendar- tai Outlook-kalenteriisi klikkaamalla alla olevaa Lisää kalenteriin -nappia.

Tutustu luennon asiantuntijaan

Juha Beurling-Pomoell

Pääsihteeri

Pääsihteerinä Juha johtaa Kuluttajaliiton operatiivista toimintaa. Hänen tavoitteensa on, että kuluttajat tietävät omat oikeutensa ja velvollisuutensa ja osaavat toimia niiden mukaisesti.

• Suosittu Kuluttaja-lehti edulliseen etuhintaan

Kuluttaja-lehden ja laajan testipankin avulla voit tehdä parempia valintoja arjessasi. Kuluttajaliiton jäsenenä saat tilattua lehden etuhintaan. Lisäksi saat käyttöösi kuluttajan lakineuvonnan.
    Lue lisää jäsenyydestä