Varsinais-Suomen Kuluttajat ry

Varsinais-Suomen Kuluttajat, aiemmin Turun Kuluttajayhdistys, on toiminut Turussa vuodesta 1991 alkaen. Vuonna 2014 päätimme laajentaa toiminta-aluettamme koko Varsinais-Suomeen.

Olemme Kuluttajaliitto – Konsumentförbundet ry:n jäsenyhdistys. Jäsenenämme saat myös kaikki liiton edut.

Sääntömääräisten kevät- ja syyskokouksien lisäksi järjestämme keskustelutilaisuuksia, toritempauksia, näyttelyitä ja koulutuksia. Näkyvyyttä lisäämme tekemällä lausuntoja ja kannanottoja.

Pyrimme vaikuttamaan toiminta-alueemme palveluiden laatuun ja saatavuuteen. Yhdistyksen tarkoituksena on valvoa kuluttajien etujen ja oikeuksien toteutumista markkinoilla sekä yhteiskunnallisessa päätöksenteossa. Edistää kuluttajatietoisuuden ja kestävän kehityksen toteutumista sekä parantaa kuluttajien taloudellista ja oikeudellista asemaa sopimusosapuolena.

Jäsenenämme olet tervetullut mukaan vaikuttamaan kuluttajien asemaan kanssamme. Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Jäsenmaksu 15 €/vuosi

Tulevat kokouksemme:

• 19.5. klo 18 Hallituksen kokous (Teamsin välityksellä)
  • 15.6. klo 18 Hallituksen kokous (paikka määräytyy myöhemmin koronatilanteen mukaan)
  • 13.8. klo 15–17 Varsinais-Suomen Kuluttajat tutuksi -tapahtuma Turun kävelykadulla (koronatilanteen salliesssa)

Kokoukset voidaan koronatilanteen vuoksi pitää mahdollisesti etänä. Lisätietoa tulevista tapahtumista myöhemmin – seuraa Facebook-sivuamme, niin saat ajantasaisimman tiedon!

Ajankohtaista vuonna 2021:

Varsinais-Suomen Kuluttajat ry:n puheenjohtaja Pirjo Hovi-Hairisto