Tule mukaan paikallistoimintaan!

Meillä kaikilla on oikeus turvallisiin ja toimiviin tavaroihin ja palveluihin. Olet tervetullut mukaan vaikuttamaan kuluttajan etujen puolesta kuluttajayhdistystemme kautta!

Monipuolista toimintaa ympäri Suomen

Paikallistoiminta saa olla juuri sen näköistä, kun jäsenet tahtovat sen olevan! Yhdistystemme toiminta onkin paikallisesti omaleimaista ja monimuotoista. On lukuisia tapoja järjestää juuri omalle alueelleen sopivaa toimintaa. Yhdistykset järjestävät esimerkiksi koulutuksia, tapahtumia ajankohtaisista aiheista sekä vierailuja ja retkiä kuluttajia kiinnostaviin kohteisiin. Lisäksi toimintaan voi kuulua vapaamuotoista vapaa-ajanviettoa, kuten pikkujoulut, kesäjuhlat tai vaikkapa yhteiset mölkkyiltamat.

Kuluttajayhdistykset ottavat myös kantaa paikallisiin teemoihin. Yhdistykset tuovat ääntään kuuluviin esimerkiksi sosiaalisessa mediassa, tiedotteilla ja mielipidekirjoituksilla paikallislehdissä.

Tule mukaan!

Me Kuluttajaliitossa autamme mielellämme toiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa. Perehdytämme sinut yhdistystoiminnan saloihin, neuvomme käytännön asioissa ja ideoimme kanssasi uutta. Neuvoja saat myös yhdistystoiminnan oppaastamme ja muista materiaaleistamme. Lisäksi tukenasi ovat muut kuluttajayhdistysten hallitusten jäsenet ympäri Suomen.

Tule mukaan luomaan paikallisesti vaikuttavaa toimintaa kuluttajan parhaaksi!

Jätä yhteystietosi ja olemme yhteydessä sinuun!

Lisätietoja paikallistoiminnasta

Henna Sahlberg

Järjestökoordinaattori

Tuen kuluttajayhdistyksiämme heidän toimintansa toteuttamisessa. Vastaan mielelläni kysymyksiin yhdistyksistämme ja paikallistoiminnastamme. Tule edistämään kuluttajien oikeuksia kanssamme!

Peruuntuiko matka? Askarruttaako reklamaatio?

Hanki itsellesi kuluttajan lakineuvonta vain 15 eurolla vuodessa! Neuvomme niin arjen haasteissa kuin isommissa ongelmatilanteissa.