Satakunnan Kuluttajat ry on Kuluttajaliiton alueellinen kuluttajayhdistys, joka toimii Satakunnan alueella.

Satakunnan Kuluttajat ry:n tarkoitus on edustaa Kuluttajaliittoa paikallistasolla esimerkiksi järjestämällä luentoja ja tapahtumia yhteistyössä muiden järjestöjen kanssa. Lisäksi yhdistys tekee selvityksiä ja aloitteita sekä osallistuu vuosittain Kuluttajaliiton kanssa SuomiAreena-tapahtumaan. Yhdistyksemme on mm. osallistunut Kuluttajaliiton toteuttamaan valtakunnalliseen hintavertailuun terveys- ja lääkäripalveluja tarjoavista yrityksistä tekemällä hintatietojen kyselyn Porissa.

Yhdistyksen entinen puheenjohtaja Sirkka Mantere toimi Kuluttajaliiton valtuuston puheenjohtajana toimikaudella 2020–2022.

Lämpimästi tervetuloa yhdistykseemme ja toimintaamme!

Jäsenmaksu 15 €/vuosi.

Näkymät navigointi

Tapahtuma Views Navigation

Tänään

Lue lisää yhdistyksestämme:

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1991 alun perin nimellä Porin Seudun Kuluttajayhdistys ry. Myöhemmin toiminta-alue laajeni kattamaan koko maakunnan, minkä yhteydessä nimeksi päätettiin vaihtaa Satakunnan Kuluttajat ry. Nimenvaihdos astui voimaan keväällä 2015.

Terttu Malin on yhdistyksen perustajajäsen ja toimi puheenjohtajana vuoteen 2010 asti. Tätä ennen hän toimi myös Suomen Kuluttajaliiton puheenjohtajana vuosina 1995–1998. Hänelle on myönnetty Kuluttajaliiton kunniajäsenyys.

Kuvia yhdistyksemme toiminnasta:

Anita Reunamo