Merenkurkun Kuluttajat ry

Merenkurkun Kuluttajat ry – Kvarkens Konsumenter rf on perustettu vuonna 1994. Olemme Kuluttajaliiton kaikille avoin jäsenyhdistys, jonka toimialue on Pohjanmaa. Yhdistyksemme toimii itsenäisesti ja riippumattomana kuluttajien ja julkisten palveluiden käyttäjien, kuten potilaiden, etujen ja oikeuksien ajajana toimialueellamme.

Yhdistyksemme keskittyy vuoden 2021 toiminnassaan toteuttamaan Kuluttajaliitolle tärkeitä teemoja paikallisella tasolla. Toiminnan painopisteiksi onkin valittu lähipalvelut, jotka ovat usein kuluttajille tärkeimpiä asioita. Niitä Merenkurkun Kuluttajat aikoo puolustaa aktiivisesti. Erityisesti nyt korona-aikana läheltä saatavien palveluiden merkitys korostuu sekä hyvän saatavuuden, laadun ja myös myönteisten työllistämisvaikutusten vuoksi.

Mikä sinun mielestäsi on kuluttajia kiinnostava teema tai kysymys Pohjanmaalla? Voit lähettää meille toivomuksia sinua kiinnostavista ajankohtaisista asioista ja tapahtumista, joita toivot yhdistyksen järjestävän.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan jäseneksemme ja toimintaamme!

Jäsenmaksu 15 €/vuosi.

Maija Ovaska

Puheenjohtaja, Merenkurkun Kuluttajat ry

Tutustu tarkemmin yhdistykseemme:

Hallituksen jäsenet:

Maija Ovaska
Peter Dahlström
Marjo Hannu-
Jama
Marjatta Kiviranta
Mira Kuusisto
Ritva Mertaniemi
Helena Nygård

Varajäsenet:
Minea Jama
Carita Puro

Voit tutustua yhdistyksemme sääntöihin täällä (PDF-tiedosto).

Yhdistyksen tulevat tapahtumat

Merenkurkun Kuluttajat ry | Vaasan kansalaisopisto Alma
Vaasa | Luento

Hintojen nousu – miten ihmiset pärjäävät taloudellisesti