Ronja Bruun

ronja.bruun@kuluttajaliitto.fi

LinkedIn-profiili

Töissä

…toimin Hävikkifoorumin hankeassistenttina. Pääsääntöisesti teen töitä hankkeen viestinnän parissa. Vastuullani on erityisesti someviestinnän toteutus ja sen suunnittelu yhdessä työparini ja viestintätiimimme kanssa. Lisäksi otan koppia hankkeeseen liittyvistä ad hoc -tehtävistä. Työssäni mieluisinta on auttaminen, oli kyseessä sitten tiedon ja hävikkineuvojen jakaminen viestinnän keinoin tai oman tiimini avustaminen.

Vapaa-ajalla

…energinen musiikki liikuttaa minua niin tanssitunneilla kuin kauppojen käytävilläkin. Jorailun lisäksi harrastuksiini kuuluu piirtäminen, treenaaminen ja pelaaminen, joko yksin tai ystävien kanssa.

Tätä et tiennyt minusta

Minulla ei ole hajuaistia. Hajuaistini on kuitenkin omituisesti alkanut palailemaan osittain aikuisiälläni. Tähän mennessä olen haistanut kourallisen erilaisia hajuja, kuten kahvin, ruususaippuan ja deodorantin.

Hajuaistittomuuteni hankaloittaa eittämättä hieman oman kotitalouteni hävikin vähentämistä, mutta onneksi kumppanini nenä toimii kuten pitääkin. Haluaisinkin löytää Hävikkifoorumin hankeassistenttina työskennellessäni keinoja, joilla tukea myös hajuaistittomien hävikin vähentämistä.