Ronja Bruun

ronja.bruun@kuluttajaliitto.fi

LinkedIn-profiili

Töissä

Toimin aiemmin Kuluttajaliiton koordinoiman Hävikkifoorumi-hankkeen hankeassistenttina, jossa päävastuualueenani olivat viestinnän avustavat tehtävät, someviestinnän kehittäminen ja somekampanjoiden toteuttaminen sekä viestinnän tuloksista raportointi. Hanke jatkuu heinäkuuhun 2023 asti.

Työnkuvani on sittemmin muuttunut. Tätä nykyä teen töitä viestintäassistenttina osana Kuluttajaliiton upeaa viestintätiimiä. Uudesta tiimistä ja ammattinimikkeestäni huolimatta työtehtäväni ovat pysyneet kutakuinkin samanlaisina: teen yhä viestinnän avustavia tehtäviä sekä suunnittelen some- ja verkkosisältöjä.

Työssäni parasta on jatkuva oppimisen mahdollisuus, tiedon ja avun tarjoaminen kuluttajille, tiimini tukeminen ja auttaminen sekä kannustava työyhteisömme.

Vapaa-ajalla

…energinen musiikki liikuttaa minua niin tanssitunneilla kuin kauppojen käytävilläkin. Jorailun lisäksi harrastuksiini kuuluu piirtäminen, pelaaminen sekä kaikenlaiset liikunnan muodot, joita vain keksin kokeilla!

Tätä et tiennyt minusta

Osa on menettänyt hajuaistinsa koronan myötä, mutta minulla sitä ei ole ollut koskaan. Hajuaistini on kuitenkin eriskummallisesti alkanut ”palailemaan” osittain aikuisiälläni. Tähän mennessä olen haistanut vain kourallisen erilaisia hajuja, kuten kahvin, ruususaippuan ja deodorantin.