Nina Pirttimäki

hallinnon assistentti
nina.pirttimaki@kuluttajaliitto.fi

Töissä

Työtehtävänäni hallinnon assistenttina on huolehtia, että toimiston päivittäiset asiat hoituvat ja että toimisto pysyy viihtyisänä. Olen vastuussa esimerkiksi kokousjärjestelyistä, laskujen tarkistamisesta ja henkilökunnan tyky-toiminnan järjestelyistä. Vastuullani on myös vastata jäsenten kysymyksiin sähköpostitse ja puhelimitse ja ohjata heidät asiantuntijoiden puheille.

Vapaa-ajalla

Vapaa-ajallani touhuan kaikenlaista perheeni ja ystävieni kanssa. Rakastan teatteria ja käyn siellä niin paljon kuin kiireinen lapsiperhearki antaa myöten. Rentoudun parhaiten hyvän ruoan ja sarjan tai elokuvan parissa ja teen siinä samalla mahdollisimman paljon käsitöitä, erityisesti virkkaan. Lemppareitani ovat japanilaiset amigurumi-pehmot, jotka olivat syy siihen, miksi lähdin opettelemaan virkkaamista.

Tätä et tiennyt minusta

Ohjelmointi kiinnostaa minua ja opiskelen joka päivä pienen hetken ohjelmointia. Saa nähdä, lähdenkö joskus opiskelemaan alaa kunnolla.