Miten liikut arjessasi?

Liikenne ja liikkumispalvelut ovat murroksessa. Kuluttajaliitto haluaa selvittää, miten kuluttajat liikkuvat arjessaan, millaisia muutoksia he olisivat valmiita tekemään omissa liikkumistavoissaan ja mistä syistä.

Miten liikut arkisin? Oletko harkitsemassa uuden auton ostamista? Pohditko oman liikkumisesi ilmastovaikutuksia? Olisitko valmis vaihtamaan sähköautoon tai kokeilemaan uusia liikkumispalveluita kuten yhteiskäyttöautoa?

Vastaa kyselyyn 26.2. mennessä – vastauksesi on meille arvokas!

Halutessasi voit osallistua kyselyn ohessa olevaan arvontaan, jonka palkintona on kaksi 50 euron arvoista elämyslahjakorttia. Lahjakortilla voi lunastaa minkä tahansa elämyksen ElämysLahjojen valikoimasta (elamyslahjat.fi). Jos elämys on lahjakorttia arvokkaampi, lahjan saaja maksaa erotuksen. Pääset mukaan arvontaan merkitsemällä yhteystietosi kyselyn loppuun. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Kyselyn tulokset käsitellään anonyymisti eikä arvontaa varten annettuja nimi- ja osoitetietoja yhdistetä vastauksiin, käytetä muuhun tarkoitukseen tai säilytetä.