Opas

Tunnista digihuijaus – koulutuspaketti itseopiskeluun

Huijaukset

Lataa alta koulutuspaketti digihuijausten tunnistamiseen! Koulutuspaketin avulla opit tunnistamaan erilaisia nettihuijauksia, jotta voit välttyä niiltä paremmin. Lisäksi paketti tarjoaa tietoa siitä, miten tulee toimia jos joutuu itse huijatuksi tai läheinen jää huijarin haaviin. Koulutuspakettia voi käyttää itseopiskeluun tai neuvoa sen avulla muita.

Anna palautetta koulutuspaketista!

Kerro mielipiteesi koulutuspaketin sisällöstä! Palautteesi on tärkeää, sillä sen avulla voimme kehittää hankkeen toimintaa.

Täytä lyhyt palautekysely tästä linkistä. Kyselyn täyttäminen vie vain muutaman minuutin.

Lisätietoa ja tukea opiskeluun

Lisätietoa saat Kuluttajaliiton digihuijauksia käsittelevistä koulutuksista. Katso alueesi koulutukset täältä

Opiskelumateriaalia huijauksista löytyy myös Yle Oppivan Digitreeneistä

Annatko digitukea työksesi tai vapaaehtoisena? Tee digituen toimijoille tarkoitettu koulutus eOppivan sivuilla

Neuvontaa digihuijatuille

Saitko epäilyttävän sähköpostin? Mietitkö, onko somessa oleva mainos huijausta? Ota yhteyttä neuvontaamme!

Neuvonta

Kuluttajan lakineuvonta vuodeksi 15 eurolla

Lakimiehemme on vain puhelinsoiton tai sähköpostin päässä jäsenillemme. Liity nyt – saat ensi vuoden maksutta!

Tutustu etuihin