Laura Kakkonen

laura.kakkonen@kuluttajaliitto.fi

LinkedIn-profiili

Töissä

Työpäiväni kuluvat sukkelasti pääasiassa taitto- ja kuvitustöiden sekä verkkoviestinnän parissa. Suunnittelen sosiaalisen median sisältöjä ja pidän muutoinkin silmällä liiton somekanavia. Päivitän myös verkkosivuja ja pohdin, miten niitä voisi kehittää vieläkin paremmiksi. Erilaisten taittotöiden ja kuvitusten tekemisestä tykkään erityisen paljon! Sykähdyttävimpiä asioita työssäni ovat kuluttajien ja potilaiden auttaminen viestinnän ja tiedon jakamisen keinoin sekä jatkuva oppiminen.

Vapaa-ajalla

Työpäivän jälkeen rentoudun mm. kirjoja lukien ja kissan kanssa Netflix-sarjoja katsellen. Käyn lähimetsässä hengittelemässä ja aina aika-ajoin innostun neulomaan ja piirtämään. Kuluttajana olen melko tarkka: yritän olla ostamatta mitään turhaa ja arvostaa niitä tavaroita ja asioita, joita minulla jo on.

Tätä et tiennyt minusta

Alun perin olen koulutukseltani metsänhoitaja. Työura veti kuitenkin valmistumisen jälkeen metsästä viestinnän ja markkinoinnin pariin, ja näitä töitä olen saanut ilokseni tehdä jo useamman vuoden ajan.