Mitä tapahtuu, kun kansanedustaja, Etelä-Karjalan Kuluttajien puheenjohtaja Suna Kymäläinen saa vieraakseen perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun ja Kuluttajaliiton pääsihteerin Juha Beurling-Pomoellin?

Miten Krista Kiuru aikoo viettää joulua? Entä miten ministeriä on yritetty huijata? Miten pienituloiset huomioidaan tulevassa sotejärjestelmässä? Katso uuden sarjan ensimmäinen jakso ja ota selvää!

Sunan kanssa keittiössä on uusi, ajankohtainen sarja, jossa keskustellaan vaihtuvien vieraiden kanssa päivänpolttavista aiheista ruuanlaiton lomassa. Sarja jatkuu alkuvuodesta, jolloin Sunan keittiössä vierailee poliitikkoja eri puolueista. Seuraa sarjaa Kuluttajaliiton YouTube-kanavalla tai Etelä-Karjalan Kuluttajien Facebook-sivulla!

Ensimmäisen jakson reseptit:

passionhedelmää
marenkia
dominokeksiä
maustettu rahka esim. mango tai passion

Etelä-Karjalan Kuluttajat ry

Etelä-Karjalan Kuluttajat ry on Kuluttajaliiton alueellinen kuluttajayhdistys, joka toimii Etelä-Karjalan seudulla. Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Suna Kymäläinen. Tutustu yhdistykseen tai vieraile yhdistyksen Facebook-sivulla!