Haemme asiantuntevaan joukkoomme vanhempainvapaan sijaisuuteen osaavaa ja innostunutta

Potilaan oikeuksien asiantuntijaa

Työsi alkaa 15.3.2023 tai sopimuksen mukaan. Tehtävä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus ainakin vuoden 2023 loppuun.

Työskentelet osana liiton vaikuttamistyön ja neuvonnan tiimiä edistämällä potilaiden ja sosiaali- ja terveyspalveluiden asiakkaiden oikeuksia. Työssäsi osallistut alan yhteiskunnalliseen keskusteluun, työryhmiin, lainvalmisteluun ja sidosryhmäyhteistyöhön. Vastaat myös itsenäisesti lausuntojen ja kannanottojen kirjoittamisesta. Lisäksi tärkeä osa tehtävääsi on sosiaali- ja terveyspalveluiden asiakkaiden kouluttaminen ja neuvonta. Työ tarjoaa mahdollisuuden kehittyä sosiaali- ja terveysalan asiantuntijana ja vaikuttamistyön ammattilaisena.

Sinulla on toimenkuvaan soveltuva korkeakoulututkinto ja vähintään jonkin verran työkokemusta suomalaisen sosiaali- ja terveydenhuoltosektorin kysymysten parissa. Olet tottunut nopeatempoiseen työtahtiin ja siihen, että sinulla on samanaikaisesti monta rautaa tulessa. Työhösi kuuluu sekä itsenäistä työskentelyä että tiimityötä.

Erityisen tärkeänä pidämme oma-aloitteista ja aktiivista työotetta, moderneja työskentelytapoja, hyviä sosiaalisia taitoja ja iloista, kehitysmyönteistä asennetta. Tehtävän luonteesta johtuen osa työstä voi ajoittua myös viikonlopuille tai arki-illoille sekä työtehtävät voivat ajoittain vaatia valmiutta matkustaa. Suomea ja englantia puhut sujuvasti, ruotsin kielen taito katsotaan hakijalle eduksi.

Tarjoamme kiinnostavan ja monipuolisen tehtävän, jossa pääset osallistumaan jokaiselle tärkeiden oikeuksien edistämiseen, jota toteutetaan STEA-rahoituksella. Tuemme työntekijöidemme osaamisen kehittymistä ja huolehdimme työn ja muun elämän tasapainosta. Tule mukaan työskentelemään vaikuttavien teemojen pariin!

Kiinnostuitko? Kerro meille vapaamuotoisessa hakemuksessa, miksi juuri sinä olisit huipputyyppi joukkoomme. Lähetä palkkatoiveella varustettu hakemuksesi ja CV meille sähköpostitse: tiina.vyyrylainen@kuluttajaliitto.fi viimeistään 22.1.2023.

Lisätietoja tehtävästä antaa juristimme Julia Lumijärvi sekä vaikuttamistyön päällikkö Tiina Vyyryläinen sähköpostitse: julia.lumijarvi@kuluttajaliitto.fi, tiina.vyyrylainen@kuluttajaliitto.fi