Arvonnan järjestämisestä ja hallinnoimisesta vastaa yksinomaan Kuluttajaliitto. Osallistumalla arvontaan ohjeiden mukaisesti hyväksyt automaattisesti nämä ehdot.

1. Järjestäjä

Potilas- ja asiakaslehden 2/2021 lukijakyselyn kampanjan (arvonnan) järjestää Kuluttajaliitto (jäljempänä ”Järjestäjä”).

2. Osallistuminen

Osallistujan tulee olla vähintään 18-vuotias ja asua Suomessa. Järjestäjän työntekijät eivät osallistu arvontaan. Kampanjaan voi osallistua vain kerran. Järjestäjä ei vastaa arvontalomakkeen postitukseen liittyvistä viivästyksistä tai virheistä tai muista vastaavista syistä johtuvasta osallistumisesteestä tai virheestä osallistumisessa.

Voit osallistua arvontaan Potilas- ja asiakaslehden 2/2021 keskiaukeaman lukijakyselyn ohjeissa mainitulla tavalla. Järjestäjä arpoo kolme (3) voittajaa kaikkien postitse Järjestäjälle saapuneiden lomakkeiden lähettäjien ja yhteystietonsa lomakkeelle lisänneiden kesken. Otamme arvonnan voittajiin yhteyttä puhelimitse ja/tai sähköpostitse. Voittajalla on kaksi viikkoa (14 päivää) aikaa vastata viestiin, jossa ilmoitamme voitosta. Jos voittajaa ei tavoiteta kahden viikon aikana, pidätämme oikeuden arpoa uuden voittajan.

3. Osallistumisaika ja palkinnot

Täytetty lukijakysely tulee laittaa postiin viimeistään 16.1.2022. Palkintona arvotaan kolmelle henkilölle kullekin yksi 50 euron lahjakortti voittajan valitsemaan päivittäistavarakauppaan (S-ryhmä tai K-ryhmä). Arvonta suoritetaan 31.1.2022. Palkintoa ei voi vaihtaa käteiseen tai muihin tavaroihin. Arvontaan osallistuminen on vastikkeetonta eikä edellytä tuotteen tai palvelun ostamista.

Palkinnot toimitetaan voittajille postitse vain Suomen sisällä. Järjestäjä maksaa postimaksun. Mikäli palkintoilmoitusta tai palkintoa ei muusta kuin Järjestäjästä johtuvasta syystä voida toimittaa voittajalle, Järjestäjällä ei ole velvollisuutta toimittaa palkintoa tai sitä vastaavaa korvausta voittajalle.

4. Oikeudet

Oikeudet kilpailuun liittyvään materiaaliin ja siihen liittyviin immateriaalioikeuksiin kuuluvat Järjestäjälle.

5. Järjestäjän vastuu

Järjestäjä maksaa lakisääteisen arpajaisveron palkinnoista. Palkinnon vastaanottaja vapauttaa järjestäjän ja sen yhteistyökumppanit kaikesta vastuusta, joka koskee vammaa tai vahinkoa, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun tai palkinnon lunastamisesta tai käyttämisestä. Järjestäjä ei vastaa arvontalomakkeen postitukseen liittyvistä ongelmista tai esteistä kampanjaan osallistumiseen tai palkinnon vastaanottamiseen.

6. Henkilötietojen käsittely ja julkaisuoikeus

Järjestäjä käsittelee osallistujien henkilötietoja kampanjan toteuttamiseksi ja palkinnon luovuttamiseksi. Henkilötietoja ei luovuteta eteenpäin, eikä niitä käytetä muuhun tarkoitukseen kuin arvontavoitosta ilmoittamiseen. Henkilötiedot tuhotaan 2 kuukauden kuluttua arvonnan järjestämisestä.

7. Sääntöjen muuttaminen

Järjestäjä pidättää oikeudet näiden sääntöjen muuttamiseen.

8. Muut ehdot

Kuluttajaliitto pidättää oikeuden tarkistaa ja sulkea pois osallistujia, mikäli epäilemme vilppiä tai epärehellistä toimintaa. Arvonnan järjestäjät pidättävät oikeuden hylätä osallistuneet henkilöt, jotka ovat rikkoneet näitä sääntöjä tai joiden on syytä epäillä käyttäneen osallistumisessa epärehellisiä keinoja.

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden tehdä kampanjaan ja sääntöihin sellaisia muutoksia, jotka eivät vaikuta olennaisesti osallistujaan.