Kysyttävää jäsenyydestä tai laskutuksesta? Ota yhteyttä, vastaamme mielellämme! Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin.

Puhelimitse: puh. 09 454 2210*, avoinna ma–to klo 10–11 ja klo 13–15. Halutessasi voit jättää vastaajaan viestin, ja soitamme sinulle tarvittaessa takaisin.

Sähköpostitse: jasenpalvelut@kuluttajaliitto.fi

*) Soittaminen ja jonotus 09-numeroihin maksaa lankapuhelimesta ja matkapuhelimesta soitettuna kotimaan puheluhinnan mukaan. Hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Puhelu sisältyy yleensä puhepaketteihin, jos soittajalla on tällainen käytössä.

Jäsenpalveluiden poikkeusaukioloajat

Jäsenpalvelut ovat suljettuna joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina.

Huomaathan, että neuvontapalveluillemme on erilliset puhelinnumerot, joista yhdistyt suoraan aiheen asiantuntijalle.

Usein kysytyt kysymykset

Tervetuloa jäseneksi! Kuluttajan lakineuvonnan palvelut ovat käytössäsi heti jäsenmaksun maksamisen jälkeen. Jos asiasi on kiireellinen, voit lähettää kuitin maksusta osoitteeseen jasenpalvelut@kuluttajaliitto.fi, jolloin neuvonnan lakimiehemme voivat varmistua jäsenyydestäsi viiveettä.

Jäsenyys on kalenterivuosikohtainen. Jäsenyytesi jatkuu automaattisesti ensimmäisen vuoden jälkeen, ja jatkossa saat laskun kerran vuodessa. Jäsenmaksulaskut lähetetään tammi–helmikuussa.

Löydät kuluttajayhdistystemme yhteystiedot kuluttajayhdistysten sivuilta. Kartan avulla voit hakea alueellisia yhdistyksiä maakunnan perusteella.

Yhdistystä on mahdollista vaihtaa. Otathan yhteyttä jäsenpalveluumme, niin autamme sinua yhdistyksen vaihtamisessa

Pääset kirjautumaan Kuluttaja-lehden sivuille osoitteessa www.kuluttaja.fi. Kirjautuminen tapahtuu Kuluttaja.fi -tunnuksella, jonka käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Mikäli sinulla ei ole toimivaa Kuluttaja.fi -tunnusta tai tunnusta ei ole vielä kytketty tilaukseesi, voit ottaa verkkopalvelun käyttöön seuraamalla lehden sivuilta löytyvää ohjetta.

Tutustu myös muihin usein kysyttyihin kysymyksiin.

Kuluttaja-lehden asiakaspalvelu vastaa mielellään lehteen liittyviin kysymyksiin. Katso Kuluttaja-lehden asiakaspalvelun yhteystiedot.

Jos olet liittymisen yhteydessä valinnut laskutustavaksi sähköpostilaskun, saat jäsenlaskun samaan sähköpostiosoitteeseen, kuin jäsenkirjeemmekin.

Jos et ole syöttänyt sähköpostiosoitetta, lähetämme laskun paperisena. Paperilaskusta ei koidu lisäkuluja.

Voit! Pääset tilaamaan e-laskun oman pankkisi kautta. e-Laskun tilaamiseen tarvitset aiemman laskun viitenumeron.

Jos et halua enää jatkaa jäsenyyttäsi ja säilyttää jäsenetujasi, voit olla yhteydessä jäsenpalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Sinua palvelee

Nina Pirttimäki