Haemme asiantuntevaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen osaavaa ja innostunutta

Hallinnon assistenttia

Työsi alkaa 16.1.2022 tai sopimuksen mukaan.

Sinulla on toimenkuvaan soveltuva koulutus ja vähintään jonkin verran työkokemusta hallinnon avustavista tehtävistä. Olet tottunut nopeatempoiseen työtahtiin ja tartut uusiin tehtäviin ketterästi. Tulet työskentelemään Kuluttajaliiton hallinnon ja jäsenpalveluiden monipuolisissa avustavissa tehtävissä sekä johdon assistenttina. Työhösi kuuluu sekä itsenäistä työskentelyä että tiimityötä.

Työssäsi vastaat Kuluttajaliiton hallinnon ja toimiston avustavista tehtävistä, kuten laskutuksesta ja ostolaskujen asiatarkastamisesta, jäsenasioiden hoitamisesta, jäsenrekisterin ylläpidosta ja arkistoinnista.

Vastaat Kuluttajaliiton puhelinneuvontojen hallinnoinnista ja palautteen keräämisestä sekä Kuluttajaliittoon tulevista yhteydenotoista niin sähköpostitse kuin puhelimellakin. Johdon sihteerinä koordinoit liiton johdolle tulevia yhteydenottoja. Toimit myös jäsenrekisterimme ja usean muun sähköisen järjestelmän pääkäyttäjänä. Vastaat toimistomme viihtyvyydestä, kokousten ja tapahtumien järjestelyistä ja autat työkavereitasi esimerkiksi matkalaskujen kanssa. Hallinnon assistentti koordinoi myös työhyvinvointiin liittyvää toimintaamme, eli järjestää suunnittelupalavereita yhteisestä toiminnasta ja hoitaa virkistyspäivien järjestelyt.

Tehtävään kuuluu mahdollisesti myös yhdistyksille maksettavien avustusten (mm. STEA-avustukset) hallinnointi ja maksatuksen hoitaminen.

Työn menestykselliseen hoitamiseen tarvitaan hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä ottaa käyttöön ja hallinnoida monipuolisia hallinnon sähköisiä järjestelmiä sekä palvelualttiutta niin toimiston sisäisiä kuin ulkopuolisiakin yhteydenottoja varten. Lisäksi tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää suomen kielen taitoa sekä kykyä työskennellä englanniksi. Ruotsin kielen taito ja muu kielitaito luetaan eduksi.

Erityisen tärkeänä pidämme oma-aloitteista ja aktiivista työotetta, moderneja työskentelytapoja, hyviä sosiaalisia taitoja ja iloista asennetta. Tehtävän luonteesta johtuen työ vaatii läsnäoloa toimistollamme Helsingissä viikoittain, mutta etätyö on muuten mahdollista vapaasti. Osa työstä voi ajoitua satunnaisesti myös viikonlopuille tai arki-illoille. Hallinnon assistentin palkka sijoittuu 2 600–2 900 euron välille riippuen valittavan henkilön osaamisesta ja kokemuksesta. Tehtävään sovelletaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

Kiinnostuitko? Kerro meille vapaamuotoisessa hakemuksessa, miksi juuri sinä olisit huipputyyppi joukkoomme. Lähetä hakemuksesi ja CV meille sähköpostitse tapani.veija@kuluttajaliitto.fi viimeistään 2.1.2023 klo 16. Laita sähköpostin otsikoksi ”Työhakemus hallinnon assistentin tehtävään”. Pyrimme pitämään ensimmäisen haastattelukierroksen Teamsillä keskiviikkona 4.1.2023.

Lisätietoja tehtävästä voi kysyä puhelimitse (040 776 4323): to 29.12.2022 klo 13–15 ja ma 2.1.2023 klo 10–11.

Lisätietoja

Tapani Veija

Hallintopäällikkö