Avoin työpaikka: Hallinnon assistentti

Haemme asiantuntevaan joukkoomme määräaikaiseen työsuhteeseen osaavaa ja innostunutta 

Hallinnon assistenttia 

Työsi alkaa 4.1.2021 tai sopimuksen mukaan. 

Sinulla on toimenkuvaan soveltuva koulutus ja vähintään jonkin verran työkokemusta hallinnon avustavista tehtävistä. Olet tottunut nopeatempoiseen työtahtiin ja tartut uusiin tehtäviin ketterästi. Tulet työskentelemään Kuluttajaliiton hallinnon ja jäsenpalveluiden monipuolisissa avustavissa tehtävissä. Työhösi kuuluu sekä itsenäistä työskentelyä että tiimityötä.

Työssäsi vastaat Kuluttajaliiton hallinnon ja toimiston avustavista tehtävistä, kuten esimerkiksi ostolaskujen asiatarkastamisesta, kokous- ja tapahtumajärjestelyistä, jäsenasioiden hoitamisesta ja jäsenrekisterin ylläpidosta. Työnkuvaasi kuuluu myös johdon assistenttina toimiminen, laskutusasioista vastaaminen ja arkistointi. Vastaat myös toimistomme viihtyvyydestä, Kuluttajaliittoon tulevien yhteydenottojen koordinoinnista ja muista monista hallinnon käytännön tehtävistä. Lisäksi tehtävä tulee mahdollisesti sisältämään hankeavustusten maksatukseen ja raportointiin liittyviä avustavia tehtäviä.

Työn menestykselliseen hoitamiseen tarvitaan monipuolisten hallinnon sähköisten järjestelmien tuntemista, hyviä tietoteknisiä taitoja ja palvelualttiutta niin toimiston sisäisesti kuin ulkopuolisia yhteydenottojakin varten. Lisäksi tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää suomen kielen taitoa. Muu kielitaito luetaan eduksi. 

Erityisen tärkeänä pidämme oma-aloitteista ja aktiivista työotetta, moderneja työskentelytapoja, hyviä sosiaalisia taitoja ja iloista asennetta. Tehtävän luonteesta johtuen osa työstä voi ajoitua satunnaisesti myös viikonlopuille tai arki-illoille.

Tehtävä on määräaikainen sijaisuus ja kestää enintään 31.7.2023 saakka. 

Kiinnostuitko? Kerro meille vapaamuotoisessa hakemuksessa, miksi juuri sinä olisit huipputyyppi joukkoomme. Lähetä palkkatoiveella varustettu hakemuksesi ja CV meille sähköpostitse tapani.veija@kuluttajaliitto.fi viimeistään 29.11.2020. Laita sähköpostin otsikoksi ”Työhakemus hallinnon assistentin tehtävään”.

Lisätiedot: 

Tapani Veija

hallintopäällikkö

Lisätietoja tehtävästä voi kysyä puhelimitse torstaina 19.11.2020 klo 10–14 tai maanantaista keskiviikkoon 23.–25.11.2020 klo 10–14. 

Ongelmia tuotteen palautuksen kanssa? Kaipaatko lakimiehen apua?

Lakimiehemme on vain puhelinsoiton tai sähköpostin päässä jäsenillemme. Liity nyt – saat ensi vuoden maksutta!

Lue lisää