Tunnista nettikauppahuijaus, huijausviesti ja tietojenkalastelu!

21.4.2021 18:00–20:00

Webinaari | Webinaari

Tervetuloa webinaariin opettelemaan nettihuijausten tunnistamista!

Tulitko tilanneeksi somemainoksen innoittamana uuden takin, jota et ole saanut lainkaan? Saitko veronpalautusilmoituksen sähköpostiviestissä, jossa oli linkki omien tietojen antamista varten?

Valeverkkokauppojen mainoksia ja huijausviestejä lähetetään suomalaisille ennätysmäiseen tahtiin. Tule Kuluttajaliiton Huijausinfon ja Varsinais-Suomen Kuluttajat ry:n yhteiseen webinaariin kuulemaan, miten erotat aidot verkkokaupat huijareista. Saat myös tietää, mistä tunnistat huijausviestin, mitä tietojenkalastelu tarkoittaa ja miten huijauksilta voi välttyä. Kerromme myös, kuinka toimia, jos tulet huijatuksi netissä.

Teams-ohjelmalla toteutettava webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa mukaan!

Ensimmäistä kertaa Teamsissa?

Webinaarit järjestetään maksuttoman Teams-palvelun avulla. Voit osallistua tietokoneella suoraan selaimen kautta tai ladata Teams-ohjelman tietokoneellesi täältä. Teams on saatavilla myös mobiililaitteille App Storesta (iPhone) tai Play Kaupasta (Android).

Löydät Kuluttajaliiton myös

Peruuntuiko matka? Askarruttaako reklamaatio?

Hanki itsellesi kuluttajan lakineuvonta vain 15 eurolla vuodessa! Neuvomme niin arjen haasteissa kuin isommissa ongelmatilanteissa.

Lue lisää Kuluttajaliiton jäsenyydestä