Täysi Kymppi! – Hävikkiratkaisut nyt ja tulevaisuudessa

14.9.2022 9:00–11:30

Webinaari | Seminaari

Lämpimästi tervetuloa Kuluttajaliiton, Motivan ja SOK:n yhteistyössä järjestämään Hävikkiratkaisut nyt ja tulevaisuudessa -webinaariin, jossa juhlistetaan samalla 10 vuotta täyttävää Hävikkiviikkoa. Tänä vuonna tilaisuuden teemana on erilaiset keinot tukea kotitalouksia oman ruokahävikin vähentämisessä nyt ja tulevaisuudessa.

Tilaisuudessa opit tuoreen valtakunnallisen kuluttajakyselyn tuloksista ja pääset seuraamaan paneelikeskustelua, jossa keskustellaan tulevaisuusorientoituneesti kuluttajille suunnatuista ruokahävikkiratkaisuista.

Lisäksi pääset tutustumaan elintarvikeketjun eri toimijoiden uraauurtavaan työhön ruokahävikin minimoimiseksi sekä elintarvikealan materiaalitehokkuuden sitoumuksen ensimmäisen kauden tuloksiin.

Tilaisuuden juontajana sekä paneelikeskustelun moderoijana Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell.

Näin osallistut:

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton. Virallinen ohjelma ja tapahtumalinkki löytyvät Motivan tapahtumakalenterista. Webinaarin live-stream alkaa 14.9.2022, klo 09.00. Siirry Motivan tapahtumakalenteriin tästä linkistä.

Tilaisuuden tallenne

Jos et ehtinyt seurata webinaaria 14.9.2022, voit katsoa tilaisuudesta nauhoitetun tallenteen alta: