Senioreiden ravitsemuksen sudenkuopat

2.12.2020 13:00–14:00

Webinaari | Luento

Järjestäjä Kuluttajaliitto

Miten ikääntyminen vaikuttaa syömiseen? Mihin ruoassa täytyisi kiinnittää erityistä huomiota? Miten omaa toimintakykyä ja jaksamista voi tukea?

Senioreiden ravitsemuksen sudenkuopat -webinaarissa paneudutaan ikääntymisen tuomiin muutoksiin ravinnontarpeessa, annetaan käytännönläheisiä vinkkejä syömiseen ja pohditaan ratkaisuja yleisimpiin ravitsemushaasteisiin. Pääset myös esittämään asiantuntijalle kysymyksiä.

Webinaari järjestetään maksuttoman Zoom-ohjelman kautta. Voit osallistua tietokoneella suoraan selaimen kautta tai ladata Zoom-ohjelman tietokoneellesi täältä. Zoom on saatavilla myös mobiililaitteille App Storesta (iPhone) tai Play Kaupasta (Android). Ohjeita Zoomin käyttöön löydät esimerkiksi täältä.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton – kutsu siis myös ystäväsi mukaan! Lämpimästi tervetuloa!

Tutustu webinaarin asiantuntijaan:

Kati Laine

TtM, laillistettu ravitsemusterapeutti

Webinaarin asiantuntijana toimii Kati Laine. Ravitsemusterapeuttina Kati haluaa auttaa erityisesti painonhallitsijoita, mahavaivojen kanssa kamppailevia sekä liikkujia. Ikääntyneiden ravitsemushaasteet ja ruokahaluttomuus ovat myös hänen alaansa.

Suosittu Kuluttaja-lehti edulliseen etuhintaan

Kuluttaja-lehden ja laajan testipankin avulla voit tehdä parempia valintoja arjessasi. Kuluttajaliiton jäsenenä saat tilattua lehden etuhintaan. Lisäksi saat käyttöösi kuluttajan lakineuvonnan.

Lue lisää!