Varsinais-Suomen Kuluttajat, aiemmin Turun Kuluttajayhdistys, on toiminut Turussa vuodesta 1991 alkaen. Vuonna 2014 päätimme laajentaa toiminta-aluettamme koko Varsinais-Suomeen.

Olemme Kuluttajaliitto ry:n jäsenyhdistys. Jäsenenämme saat myös kaikki liiton edut.

Sääntömääräisten kevät- ja syyskokouksien lisäksi järjestämme keskustelutilaisuuksia, toritempauksia, näyttelyitä ja koulutuksia. Näkyvyyttä lisäämme tekemällä lausuntoja ja kannanottoja.

Pyrimme vaikuttamaan toiminta-alueemme palveluiden laatuun ja saatavuuteen. Yhdistyksen tarkoituksena on valvoa kuluttajien etujen ja oikeuksien toteutumista markkinoilla sekä yhteiskunnallisessa päätöksenteossa. Edistää kuluttajatietoisuuden ja kestävän kehityksen toteutumista sekä parantaa kuluttajien taloudellista ja oikeudellista asemaa sopimusosapuolena.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Jäsenenämme olet tervetullut mukaan vaikuttamaan kuluttajien asemaan kanssamme. Tervetuloa mukaan toimintaamme! Jäsenmaksu 15 €/vuosi.

Kuulemme mielellämme toiveita, kommentteja ja ideoita jäseniltämme – ota rohkeasti yhteyttä sähköpostilla!

Lisätietoa tulevista tapahtumista myöhemmin – seuraa Facebook-sivuamme, niin saat ajantasaisimman tiedon!

• Pirjo Hovi-Hairisto, puheenjohtaja
  • Nina Savinen, varapuheenjohtaja
  • Marjatta Pikkarainen, sihteeri
  • Mirja Lindqvist, taloudenhoitaja