Kuluttajaliitolle uusi hallitus

21.11.2020 | Kuluttajaliitto

Kuluttajaliitto onnittelee vastavalittua hallituksen puheenjohtajaa sekä uutta hallitusta. Kuluttajaliiton valtuusto valitsi kokouksessaan 21.11.2020 Kuluttajaliiton hallituksen puheenjohtajaksi Paavo Koistisen. Koistinen on monissa luottamustehtävissä ansioitunut asiantuntija ja aktiivinen järjestötoimija. Hän on ollut perustajajäsenenä mm. Suomen potilas- ja asiakasturvallisuusyhdistys SPTY ry:ssä, sekä on Suomen Potilasliitto ry:n pitkäaikainen puheenjohtaja ja toiminut edustajana useissa neuvottelukunnissa ja työryhmissä.

”Työ liiton hallituksessa on ollut avointa ja tuloksekasta”, kertoo vastavalittu Kuluttajaliiton puheenjohtaja Paavo Koistinen. ”Liitossa on myönteinen työnteon ilmapiiri ja jatkamme arvokasta toimintaa kuluttajan edun edistämiseksi vastaten yhteiskunnan muuttuviin tarpeisiin”, summaa Koistinen.

Liiton hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Marianne Heikkilä, Petteri Repo, Nelli Kuokka, Kristiina Siikala ja Mirkku Valkola, sekä yleisvarajäseniksi Kimmo Nikula ja Marge Miettinen.

Kuluttajaliitto

Suosittu Kuluttaja-lehti edulliseen etuhintaan

Kuluttaja-lehden ja laajan testipankin avulla voit tehdä parempia valintoja arjessasi. Kuluttajaliiton jäsenenä saat tilattua lehden etuhintaan. Lisäksi saat käyttöösi kuluttajan lakineuvonnan.

Lue lisää!