Tiedote 7.11.2018

Kuluttaja-akatemian Superpäivässä Jyväskylässä jokaisella on mahdollisuus päästä kurkistamaan
ajankohtaisiin kuluttajateemoihin mielenkiintoisilla ja maksuttomilla luennoilla. Ohjelmassa on aiheita aina muovin kierrätyksestä sosiaaliseen mediaan ja maksamisen uusiin muotoihin. Paikalla ovat tavattavissa myös Kuluttajaliiton lakimiehet, joilta voi kysyä mieltä askarruttavista kuluttajaasioista tai asumiseen liittyvistä kysymyksistä.

Tarkista päivän lukujärjestyksestä juuri Sinua kiinnostavat aiheet! Huomaathan, että luentoja järjestetään samanaikaisesti useassa luokkahuoneessa. Tarkempi aikataulu löytyy Kuluttajaliiton kotisivuilta: www.kuluttajaliitto.fi/superpaiva

Kuluttaja-akatemia tarjoaa 50 vieraalleen pullakahvit klo 14 ja lisäksi 20 ensimmäistä luentokävijää
saa mukaansa lahjakassin. Paikan päällä voi luentoleimoja keräämällä osallistua myös arvontaan,
jossa päivän päätteeksi arvomme pääpalkintona Holiday Clubin 300 €:n lahjakortin.

Kuluttaja-akatemia on Kuluttajaliiton valtakunnallinen, liiton paikallisten kuluttajayhdistysten toiminnan kautta koordinoitu koulutuskokonaisuus, joka tarjoaa laaja-alaisia koulutuksia eri kuluttajaaiheista. Kuluttaja-akatemia tarjoaa kaikille kuluttajille puolueetonta ja ajankohtaista, asiantuntemukseen perustuvaa tietoa. Kuluttaja-akatemian tuo kuluttajille konkreettista tietoa arjen päätösten tueksi helposti lähestyttävällä tavalla. Kuluttaja-akatemian tilaisuudet ovat kaikille avoimia.

Jyväskylässä toimii Kuluttajaliiton paikallisyhdistys Keski-Suomen Kuluttajat ry, jonka puheenjohtaja
on Mika Kelander (puh. 040 830 7818).

Lauantaina 17.11.2018, klo 13-16
Puistokadun päiväkotikoulu, Puistokatu 7-9, Jyväskylä