MUUTOS: Kuluttajaliiton juhla Kalastajatorpalla peruttu – tilaisuus siirtyy verkkoon

Arvoisa juhlan kutsuvieras

Olette aiemmin saaneet kutsun Kuluttajaliiton juhlaseminaariin 20.11.2020, jolloin juhlistamme Kuluttajaliiton 30-vuotista taivalta. Juhlavieraiden terveys ja turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Vallitsevan koronatilanteen takia joudumme ikäväksemme ilmoittamaan, että lähitilaisuus Kalastajatorpalla on peruttu.

Tilaisuuden seminaariosuus alkaen klo 12.00 siirtyy verkkoon. Tulette saamaan lähempänä ajankohtaa henkilökohtaisen kutsulinkin sähköpostiinne, jolla pääsette seuraamaan juhlaseminaaria sekä tilaisuuden tarkemman ohjelman. Juhlassa puheenvuoron ovat iloksemme lupautuneet pitämään muun muassa työministeri Tuula Haatainen sekä presidentti Tarja Halonen. Lisäksi kuulemme ajankohtaisen esityksen mainonnan vaikutuksista kuluttajakäyttäytymiseen sekä historiakatsauksen kuluttajaliikkeen vaiheista.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa – tavataan kuitenkin verkon välityksellä marraskuussa!

Huom! Mikäli et ole vielä ilmoittautunut juhlaseminaariin, voit tehdä sen nyt tällä linkillä. Huomaathan, että vain ilmoittautumalla saat oman henkilökohtaisen kutsulinkin juhlan seuraamiseen. Mikäli olet jo ilmoittautunut aiemmin, sinun ei enää tarvitse ilmoittautua uudelleen.

Ongelmia asumisessa? Tuottaako taloyhtiösi päänvaivaa?

Kuluttajan lakineuvonta auttaa myös asumisen ongelmatilanteissa. Hanki itsellesi lakineuvontaa vain 15 eurolla vuodessa!

Lue lisää Kuluttajaliiton jäsenyydestä