Varsinais-Suomen Kuluttajat ry

Varsinais-Suomen Kuluttajat, aiemmin Turun Kuluttajayhdistys, on toiminut Turussa vuodesta 1991 alkaen. Vuonna 2014 päätimme laajentaa toiminta-aluettamme koko Varsinais-Suomeen.

Olemme Kuluttajaliitto – Konsumentförbundet ry:n jäsenyhdistys. Jäsenenämme saat myös kaikki liiton edut.

Sääntömääräisten kevät-ja syyskokouksien lisäksi järjestämme keskustelutilaisuuksia, toritempauksia, näyttelyitä ja koulutuksia. Näkyvyyttä lisäämme tekemällä lausuntoja ja kannanottoja.

Pyrimme vaikuttamaan toiminta-alueemme palveluiden laatuun ja saatavuuteen. Yhdistyksen tarkoituksena on valvoa kuluttajien etujen ja oikeuksien toteutumista markkinoilla sekä yhteiskunnallisessa päätöksenteossa. Edistää kuluttajatietoisuuden ja kestävän kehityksen toteutumista sekä parantaa kuluttajien taloudellista ja oikeudellista asemaa sopimusosapuolena.

Jäsenenämme olet tervetullut mukaan vaikuttamaan kuluttajien asemaan kanssamme. Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Jäsenmaksu 15 €/vuosi

Varsinais-Suomen Kuluttajat ry:n puheenjohtaja Pirjo Hovi-Hairisto

Pirjo Hovi-Hairisto

Puheenjohtaja, Varsinais-Suomen Kuluttajat ry

Ongelmia tuotteen palautuksen kanssa? Kaipaatko lakimiehen apua?

Lakimiehemme on vain puhelinsoiton tai sähköpostin päässä jäsenillemme. Liity nyt – saat ensi vuoden maksutta!