Savon Kuluttajat ry

Savon Kuluttajat ry on Kuluttajaliiton alueellinen kuluttajayhdistys, joka toimii Pohjois- ja Etelä-Savon alueella.

Savon Kuluttajien toiminta on syksyllä 2020 alkanut uudestaan ja uusin tarmoin. Yhdistyksemme hallitus on järjestäytynyt ja kevään 2021 aikana haluamme saada yhdistyksemme uuteen lentoon ja päästä kertomaan kuluttajille toiminnastamme. Korona on luonut uudet haasteet järjestötoiminnan osalta ja Kuluttajaliiton sanoman eteenpäin viemiseksi. Toivotaan, että keväällä voidaan järjestää tapahtumia kuluttajille ja näin pääsemme kertomaan heille kuluttajien oikeuksista.

Jos sinulla on vinkkejä toimintaan ja toiminnan kehittämisestä, lähetä ihmeessä sähköpostia puheenjohtajallemme.

Olemme innoissamme mukana ihmiselle tärkeän asian eteenpäin viemiseksi, kuluttajakin vaatii puolesta puhujansa. Meillä töitä riittää. Tervetuloa siispä mukaan yhdistykseemme ja toimintaamme!

Jäsenmaksu 15 €/vuosi

Savon Kuluttajien puheenjohtaja Henri Ruuskanen

Henri Ruuskanen

Puheenjohtaja, Savon Kuluttajat ry

Ammatiltani olen asiakasneuvoja ja työskentelen finanssialalla. Työn ohessa opiskelen Itä-Suomen yliopistossa oikeustiedettä, joku päivä työskentelen juristina.

Ongelmia asumisessa? Tuottaako taloyhtiösi päänvaivaa?

Kuluttajan lakineuvonta auttaa myös asumisen ongelmatilanteissa. Hanki itsellesi lakineuvontaa vain 15 eurolla vuodessa!