Sunan keittiössä vierailee sarjan toisessa jaksossa jyväskyläläinen kansanedustaja, ”entinen jääkiekkostara” Sinuhe Wallinheimo ja vakiovieras Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell. Herkullisten vietnamilaisten kevätkääryleiden kokkailun lomassa puhutaan muun muassa alkoholipolitiikasta, lasten harrastusmahdollisuuksista ja ruokahävikistä. Miten vierailta sujuu riisipaperirullien pyörittely? Entä kuuluuko alkoholi urheilun katsomiseen?

Sunan kanssa keittiössä on uusi, ajankohtainen sarja, jossa keskustellaan vaihtuvien vieraiden kanssa päivänpolttavista aiheista ruuanlaiton lomassa. Sunan keittiössä vierailee poliitikkoja eri puolueista. Seuraa sarjaa Kuluttajaliiton YouTube-kanavalla tai Etelä-Karjalan Kuluttajien Facebook-sivulla!

Toisen jakson reseptit:

Kesärullat
Riisipaperiarkkeja
Iso kulhollinen lämmintä vettä
riisinuudeleita
keitettyjä jättikatkaravunpyrstöjä
savulohta
grillattua kanaa
babypinaattia
porkkanaa
luomukurkkua
avokadoa
mangoa
tuoreita yrttejä (minttua, thaibasilikaa, korianteria)
kevätsipulia

200 g mustikoita
400 g mansikoita

Etelä-Karjalan Kuluttajat ry

Etelä-Karjalan Kuluttajat ry on Kuluttajaliiton alueellinen kuluttajayhdistys, joka toimii Etelä-Karjalan seudulla. Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Suna Kymäläinen. Tutustu yhdistykseen tai vieraile yhdistyksen Facebook-sivulla!