Pirkanmaan Kuluttajat on tänään 15.11. valinnut uudeksi puheenjohtajakseen kansanedustaja Jouni Ovaskan (kesk).

”Olen innoissani ja kiitollinen saadessani aloittaa uudessa luottamustehtävässä”, tuore puheenjohtaja Jouni Ovaska toteaa. Pirkanmaan Kuluttajat ry on vahvassa kasvussa oleva Kuluttajaliiton paikallisyhdistys, joka järjestää koulutuksia ja erilaisia tapahtumia ympäri Pirkanmaata.

”Kuluttajaliiton toiminta kerää paljon uusia jäseniä Pirkanmaalla. Ihmiset haluavat olla entistä enemmän selvillä oikeuksistaan ja mahdollisuuksistaan. Haluan olla osaltani kehittämässä järjestön toimintaa järjestämällä muun muassa koulutuksia ja tapahtumia”, suunnittelee vastavalittu puheenjohtaja.

”Mielestäni kuluttajien äänen on kuuluttava entistä paremmin päätöksenteossa. Toivon, että voin omalta paikaltani vaikuttaa myös tähän. Puhelinmyynti ja pikavipit kaipaavat tiukempaa sääntelyä”, Ovaska linjaa keskeisiä tavoitteitaan yhdistyksen puheenjohtajana.

Kuluttajaliitto paikallisyhdistyksineen on Suomen ainoa yleinen kuluttajien, potilaiden ja sote-palveluiden asiakkaiden edunvalvonta-, koulutus- ja neuvontajärjestö.