Avoin työpaikka: Lakimies / Jurist

Haemme asiantuntevaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen osaavaa ja innostunutta

Lakimiestä

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työsi alkaa 1.3.2022 tai sopimuksen mukaan.

Työsi osana liiton vaikuttamistyön ja neuvonnan tiimiä pitää sisällään ennen kaikkea asumiseen liittyvään juridiikkaan liittyviä tehtäviä, kuten kouluttamista ja neuvontaa. Lisäksi vastuullasi on muita tehtäviä yhteiskunnallisen vaikuttamisen alalla, kuten osallistumista työryhmätyöskentelyyn, lausuntojen ja kannanottojen kirjoittamista sekä sidosryhmäyhteistyötä. Työ tarjoaa mahdollisuuden kehittyä vaikuttamistyön ammattilaisena ja auttaa kuluttajia asumiseen liittyvissä ongelmatilanteissa.

Sinulla on juristin koulutus, joka muodostaa hyvän osaamispohjan työssä onnistumiselle. Olet jo hieman aiempaa alan työkokemusta omaava taikka innokas vastavalmistunut. Olet järjestelmällinen ja tarkka tekijä, joka on tottunut nopeatempoiseen työtahtiin ja siihen, että sinulla on samanaikaisesti monta rautaa tulessa. Kuluttajaliiton toimiston sisäinen työskentelykieli on suomi ja tehtävässä tarvitaan hyvää suomen kielen taitoa. Työtehtävät painottuvat kuitenkin erityisesti liiton ruotsin- ja englanninkielisten palveluiden kehittämiseen, joten äidinkielen tasoinen ruotsin kielen osaaminen sekä erinomainen englannin kielen osaaminen ovat edellytyksiä työssä menestymiseen.

Erityisen tärkeänä pidämme oma-aloitteista ja aktiivista työotetta, moderneja työskentelytapoja, hyviä sosiaalisia taitoja ja iloista, kehitysmyönteistä asennetta. Tehtävän luonteesta johtuen osa työstä voi ajoittua myös viikonlopuille tai arki-illoille. Tärkeä osa tehtäviä on kouluttaminen, joten työ vaatii valmiutta matkustaa.

Tarjoamme kiinnostavan ja monipuolisen tehtävän ja mukavan työyhteisön, jonka työtapoihin jokainen pääsee vaikuttamaan. Tuemme työntekijöidemme osaamisen kehittymistä ja huolehdimme työn ja muun elämän tasapainosta. Tule mukaan työskentelemään vaikuttavien teemojen pariin!

Tehtävä on osa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen rahoittamaa asumisen teemoihin liittyvää toimintaamme ja rekrytointipäätös on tarkoitus tehdä tammi-helmikuun vaihteessa rahoituspäätöksen saamisen jälkeen.

Kiinnostuitko? Kerro meille vapaamuotoisessa hakemuksessa, miksi juuri sinä olisit huipputyyppi joukkoomme. Lähetä palkkatoiveella varustettu hakemuksesi ja CV meille sähköpostitse tiina.vyyrylainen@kuluttajaliitto.fi 23.1.2022 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä voi kysyä 11.1.2022 klo 10–12 ja/tai 12.1.2022 klo 14–16.

Vi söker en kunnig och entusiastisk jurist som komplementerar vårt sakkunniga team.

Jurist

Tjänsten är en ordinarie anställning med tillträde 1 mars 2022.

Ditt arbete som en del av Konsumentförbundets intressebevaknings- och rådgivningsteam omfattar framför allt bostadsrelaterade juridiska uppgifter, såsom utbildning och rådgivning. Därutöver ansvarar du för andra uppgifter inom området för samhällelig intressebevakning, till exempel genom att delta i arbetsgrupper, skriva utlåtanden och ställningstaganden samt genom att samarbeta med våra intressentgrupper. Arbetet ger dig en möjlighet att utvecklas som en expert inom opinionsbildning och hjälpa konsumenter i bostadsrelaterade problemsituationer.

Genom din juristutbildning har du en bra kunskapsbas för att lyckas i arbetet. Du har redan en del relevant erfarenhet inom området, eller är en hängiven nyutexaminerad jurist. Du är en systematisk och noggrann person som är van vid högt arbetstempo och klarar av att ha många järn i elden, samtidigt. Arbetsspråket på Konsumentförbundets kansli är finska, och uppgiften kräver goda kunskaper i finska. Uppdraget fokuserar dock särskilt på utvecklingen av föreningens arbete på svenska och engelska, varför kunskaper i svenska på modersmålsnivå och utmärkta kunskaper i engelska är en förutsättning för att lyckas i arbetet.

Vi lägger särskild vikt vid att du kan ta egna initiativ och har ett aktivt, modernt arbetssätt, god social kompetens och positiv, framstegsvänlig attityd. På grund av uppdragets karaktär kan en del av arbetet även ske på helger eller vardagskvällar. Utbildning är en viktig del av arbetsuppgifterna, så du måste vara beredd att resa.

Vi erbjuder ett intressant och omväxlande uppdrag och en trevlig arbetsgemenskap som alla våra medarbetare har möjlighet att bidra till. Vi stödjer utvecklingen av våra medarbetares kompetens och tar hänsyn till balansen mellan arbete och privatliv. Kom och arbeta med teman som gör skillnad!

Uppdraget är en del av vår verksamhet relaterad till boende som finansieras av Social- och hälsoorganisationernas understödscentral (STEA) och rekryteringsbeslutet är planerat att tas vid månadsskiftet januari-februari efter finansieringsbeslutet.

Blev du nyfiken? Skicka oss en ansökan i fritt format och berätta varför just du skulle vara det bästa tillägget till vårt team. Skicka din ansökan med löneanspråk och CV till oss via e-post tiina.vyyrylainen@kuluttajaliitto.fi senast den 23 januari 2022.

Ytterligare information om uppdraget kan erhållas den 11 januari 2022 kl 10-12 och/eller den 12 januari 2022 kl 14-16: Chef för intressebevakning, Tiina Vyyryläinen, tel +358 50 60674tiina.vyyrylainen@kuluttajaliitto.fi

Lisätietoja:

Tiina Vyyryläinen