Kuluttajaneuvonta

Kuluttajaliiton jäsenille maksuton neuvonta kuluttaja-asioissa numerossa

09-454 2210*
*vain pvm/mpm (vaihde, palvelee arkisin klo 9.15-15.15)


Maksullinen neuvontapuhelin muille kuin liiton jäsenille numerossa

0600-9-4490*
*1,75 euroa/minuutti+pvm/mpm


Asumisasioiden neuvontapuhelin

Neuvoja asunto-osakeyhtiöpulmissa, vuokrasuhdeasioissa tai asunnonvälityskysymyksissä

010 8022 40*
Ti-pe klo. 10 - 12
ja ti klo 17 - 19

*Puhelun hinta on  8,35 snt + 6 snt/min lankaverkosta soitettaessa ja 8,35 snt + 17,17 snt/min matkapuhelimesta soitettaessa. Kuluttajaliitto ei saa puhelusta tuottoja.

Asumisneuvontaa saa myös sähköpostitse. Lisätietoa asumisneuvonnasta ja sähköpostilomakkeen löydät täältä.



Eettisen kuluttamisen puhelinneuvonta, 24h

09- 458 73 96
(pvm/mpm)
Soita ja jätä kysymyksesi sekä yhteystietosi vastaajaan. Palaamme vastauksen kera mahdollisimman pian. Voit myös lähettää sähköpostia: eettinenvalinta@kuluttajaliitto.fi


Sähköposti

  • Vastaamme sähköpostitse esitettyihin kuluttajakysymyksiin vain liittomme jäsenille.
  • Ilmoitathan viestissäsi nimesi ja/tai jäsennumerosi.
  • Jäsenkysymykset osoitteella info@kuluttajaliitto.fi
  • Muille kuin kuluttajaliiton jäsenille käytössä on maksullinen neuvontanumero (tiedot yllä).

Liity jäseneksi!

Kuluttajaliittoon voi liittyä jäseneksi joko liiton tukijäseneksi tai johonkin sen paikallisyhdistykseen, joita on eri puolilla Suomea. Lisätietoa jäsenyydestä toimisto- ja taloussihteeri Lotta Cederbergiltä tai kotisivulta kohdasta Jäsenyys.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä